Het klachtenreglement van Fabriek69
- De klacht dient schriftelijk te worden ingediend bij Fabriek69. De klacht kan zowel betrekking hebben op geleverde diensten door Fabriek69 als op gedragingen en /of uitlatingen die gedaan zijn door derden die in opdracht van Fabriek69 werkzaamheden ten behoeve van cliënten van Fabriek69 hebben verricht.
- De klager ontvangt van Fabriek69 een schriftelijke bevestiging van de ingediende klacht. Hierin zijn opgenomen, de datum van de klacht alsmede een korte omschrijving van de feiten waarop de klacht betrekking heeft.
- De klacht wordt niet in behandeling genomen indien deze langer dan een jaar voor de indiening van de klacht heeft plaatsgevonden.
- Fabriek69 stelt de klager binnen vier weken schriftelijk op de hoogte indien de klacht niet in behandeling wordt genomen.
- De behandeling van de klacht geschiedt door een onafhankelijke derde, te weten: Klachtenportaal zorg. Het oordeel is voor beide partijen bindend; eventuele consequenties worden door Fabriek69 snel afgehandeld.
- Zowel de klager als diegene op wie de klacht betrekking heeft worden in de gelegenheid gesteld om gehoord te worden. In beide gevallen wordt hiervan een schriftelijk verslag opgemaakt. Dit verslag wordt zowel aan de klager als aan diegene waarop de klacht betrekking heeft toegezonden.
- De klacht wordt door Fabriek69 binnen een periode van vier weken na indiening van de klacht afgehandeld.
- Fabriek69 stelt de klager schriftelijk en gemotiveerd in kennis van de bevindingen van het onderzoek naar de klacht alsmede van de eventuele verdere maatregelen die naar aanleiding van de bevindingen ondernomen zijn of zullen worden.
- Fabriek69 draagt zorg voor registratie van het aantal bij haar ingediende klachten, de aard van de ingediende klachten, alsmede van de naar aanleiding van de ingediende klachten getroffen maatregelen.
- Een klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld.